مرجع کنکور ایران

دانلود رایگان نمونه سوال جزوه و تست کنکور

در سایت مرجع کنکور ایران نمونه سوال و تست دروس مختلف اورده شده است

دروس پایه ام ضعیفه چیکار باید بکنم

مشاوره رایگان دروس پایه کنکور 99

دروس پایه ام ضعیفه چیکار باید بکنم

فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت

نام درس :| موضوع : مشاوره رایگان کنکور 99 | نویسنده : drrotbe ‌

منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : کنکور

 

دروس پایه ام ضعیفه چیکار باید بکنم :این روزا طیف گسترده ای از داوطلبا فکر میکنن که دروس پایشون ضعیفه و خوب جمعبندی پایشون رو انجام ندادن. در واقع این موضوع برمیگرده به اینکه تو سال های اخیرشون توجه کمتری به سوالات تستی داشتن و یا کلا دروسشون رو به صورت ضعیف پیش بردن.

حالا راهکار چیه؟!

دریافت با لینک مستقیمراهکار شماره 1 : یه سری از بچه ها در این موقعیت رو میارن به مشاور تا با کمک یه مشاور یا کسی که تجربه خاصی در این زمینه داره بتونن برنامشون رو با انعطاف و فشردگی بیشتری تنظیم کنن تا زمان لازم برام جمع بندی و مرور دروس پیش‌نیاز و پایه شون رو داشته باشند و هر دو قسمت رو موازی با هم پیش ببرن که این روش بهتریه در صورت محدودیت زمان.

 

دریافت با لینک مستقیمراهکار شماره 2 : یه سری دیگه از بچه ها سعی میکنن تمرکز اصلیشون رو روی دروس دوازدهم(یا پیش دانشگاهی) قرار بدن و در کنار اون یه نیم نگاهی هم به دروس پایه یعنی دهم و یازدهم(یا دوم و سوم) داشته باشند.
این روش یه اشکالی داره و اون هم اینه که ممکنه که اگه شما تسلط نسبتا کافی روی دروس پایه و برخی از مباحث پیشنیازتون نداشته باشید احتمالا نمیتونید اونطور که لازمه، خیلی از مباحث مربوط با سال بالاتر رو درست متوجه بشید.
پس دقت داشته باشید که دروس پایه رو به هیچ وجه نمیشه رها کرد یا حتی توجه کمتری بهشون داشت.

حتما بخوانید:  نمونه سوال فصل 10 علوم هشتم + پاسخنامه تشریحی

 

دریافت با لینک مستقیمراهکار شماره 3 :یه سری دیگه از بچه ها اول سعی میکنن دروس پایشون رو حسابی قوی کنند و خودشون رو راه بندازن که تو ادامه مسیر به کشکل خاصی نخورن و بتونن با یه مرور و جمعبندی سریع همه چیز رو به خاطر بیارن…
اما انجام اینکار نیازمند زمان بیشتری هستش.
در واقع شما اگه برای مثال دانش آموز کلاس دوازدهم هستید نمیتونید اینکارو انجام بدید. چون به هر حال باید بخشی از توجهتون با مطالب سال دوازهم هم باشه.

در مجموع همه بچه هایی مه پایه ضعیفی دارن برای رفع نیازشون به کلاس های کنکوری یا دی وی دی های آموزشی و یا کتاب های کمک درسی رو میارن که بهترین روش هم همون کتاب کمک درسیه.

این رو بدون که اگه پایه ضعیفی داری نگران نباش چون قطعا قابل جبرانه… فقط کافیه برای جبرانش برنامه مناسبی برای خودت داشته باشی.
و بدون برنامه هیچ کدوم از موارد بالا به کارت نمیاد.


به نظر شما کدوم دسته از بچه ها موفق تر هستن؟
نظرتون رو کامنت کنید…

منبع : drrotbe

منبع :
نمره برتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *