مرجع کنکور ایران

دانلود رایگان نمونه سوال جزوه و تست کنکور

ریاضی دوم ابتدایی

درس ریاضی یکی از دروس بسیار مهم در مقطع دوم دبستان می باشد که دانش آموزان می بایست پس از مطالعه کتاب اقدام به دانلود نمونه سوال ریاضی دوم امتحانات دی ۱۴۰۱ نموده و پس از حل آن ها، جواب سوالات را با والدین خود بررسی نمایند تا قبل از امتحانات، اشکالات آن ها در این درس برطرف شده و برای امتحان استرس نداشته باشند.

دانلود نمونه سوالات امتحان ریاضی دوم ابتدایی نوبت اول ( دی ماه )

امتحانات نوبت اول دی ماه همواره برای دانش آموزان پایه دوم ابتدایی و حتی والدین آن ها نگران کننده بوده است. دلیل این نگرانی و اضطراب این است که دانش آموزان برای اولین بار با سوالات امتحانی نیمی از کتاب ریاضی پایه دوم مواجه می شوند و آشنایی قبلی از نوع سوالات این درس و میزان سختی آن ها ندارند.

با توجه به این موضوع بهتر است برای رفع این اضطراب و نگرانی دانش آموزان پایه دوم ابتدایی، نمونه سوالات امتحانی نوبت اول دی ماه ۱۴۰۱ ریاضی را مطالعه نمایند تا با نوع سوالات و راه حل های آن ها بهتر آشنا شوند. به همین دلیل در این قسمت چند سری از نمونه سوالات ویژه امتحانی نوبت اول ریاضی دوم دبستان برای دانلود رایگان دانش آموزان قرار گرفته است.

 

نمونه سوالات امتحانی ریاضی دوم ابتدایی نوبت اول
سوالات امتحانی ریاضی دوم ( سری 1 )
سوالات امتحانی ریاضی دوم ( سری 2 )
سوالات امتحانی ریاضی دوم ( سری 3 )
سوالات امتحانی ریاضی دوم ( سری 4 )
سوالات امتحانی ریاضی دوم ( سری 5 )
سوالات امتحانی ریاضی دوم ( سری 6 )

دانلود نمونه سوالات امتحان ریاضی دوم ابتدایی نوبت دوم ( خرداد ۱۴۰۱ )

امتحانات نوبت دوم یا خرداد 1401 پایه دوم ابتدایی با توجه به این که امتحانات پایانی دوم ابتدایی محسوب شده و تمامی مطالب کتاب های درسی را شامل می شود، علاوه بر اهمیت بسیار بالایی که دارند همواره باعث نگرانی و استرس دانش آموزان شده است.

با توجه به این که امتحان نوبت دوم خرداد ماه درس ریاضی پایه دوم ابتدایی تمام مباحث آموزش داده شده در این کتاب درسی را شامل می شود، لذا نیاز به مطالعه سوالات بیشتر و متنوع تری نیز دارد، بنابراین برای آشنایی بیشتر دانش آموزان دوم دبستانی با نمونه سوالات دوم ابتدایی و رفع نگرانی والدین و دانش آموزان از بابت تنوع سوالات این درس، در این قسمت چند سری از نمونه سوالات ویژه خرداد ۱۴۰۱ ریاضی دوم ابتدایی برای دانلود قرار گرفته است.

حتما بخوانید:  دانلود رایگان نمونه سوالات درس بخوانیم پایه دوم دبستان

 

نمونه سوالات امتحانی ریاضی دوم ابتدایی نوبت دوم
سوالات امتحانی ریاضی دوم ( سری 1 )
سوالات امتحانی ریاضی دوم ( سری 2 )
سوالات امتحانی ریاضی دوم ( سری 3 )

منبع : مشاور تحصیلی هیوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *