مرجع کنکور ایران

دانلود رایگان نمونه سوال جزوه و تست کنکور

دانش آموزان پایه هفتم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول دی ماه ۱۴۰۱ درس پیام های آسمانی هفتم متوسطه اول می توانند علاوه بر مطالعه و تمرین مباحث و مطالب کتاب درسی، نمونه سوال پیام های آسمانی سال های قبل را دانلود کرده و با جواب دادن به سوالات اشکلات درسی خود را برطرف سازند.

نمونه سوالات و گام به گام پيام هاي آسماني هفتم

دانلود نمونه سوالات امتحان پیام های آسمان پایه هفتم نوبت اول ( دی ۱۴۰۱ )

امتحانات نوبت دوم دی ۱۴۰۱ همواره برای دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول و حتی والدین آن ها نگران کننده بوده است . دلیل این نگرانی و اضطراب این است که دانش آموزان برای اولین بار با سوالات امتحانی نیمی از کتاب پیام های آسمانی پایه هفتم مواجه می شوند و آشنایی قبلی از نوع سوالات این درس و میزان سختی آن ها ندارند.

 

با توجه به این موضوع بهتر است برای رفع این اضطراب و نگرانی ، دانش آموزان پایه هفتم ، نمونه سوالات ویژه امتحانی دی ماه پیام های آسمانی سال های قبل را مطالعه نمایند تا با نوع سوالات و راه حل های آن ها بهتر آشنا شوند. به همین دلیل در این قسمت چند سری از نمونه سوالات پیام های آسمانی هفتم متوسطه ویژه امتحانات نوبت اول دی ماه 1401 با جواب برای دانلود رایگان دانش آموزان قرار گرفته است.

 

نمونه سوالات امتحانی پیام های آسمانی هفتم نوبت اول
سوالات درس پیام های آسمانی هفتم (سری 1 )
سوالات درس پیام های آسمانی هفتم (سری 2 )

سوالات درس پیام های آسمانی هفتم (سری 3 )

دانلود نمونه سوالات امتحان پیام های آسمان پایه هفتم نوبت دوم ( خرداد )

امتحانات نوبت دوم یا خرداد پایه هفتم با توجه به این که امتحانات پایانی هفتم محسوب شده و تمامی مطالب کتاب های درسی را شامل می شود ، علاوه بر اهمیت بسیار بالایی که دارند باعث نگرانی و استرس دانش آموزان نیز می شوند.

 

با توجه به این که امتحان نوبت دوم درس پیام های آسمانی پایه هفتم تمام مباحث آموزش داده شده در این کتاب درسی را شامل می شود ، لذا نیاز به مطالعه سوالات بیشتر و متنوع تری نیز دارد ، بنابراین برای آشنایی بیشتر دانش آموزان هفتم با نوع سوالات ویژه امتحانات خرداد پیام های آسمانی هفتم متوسطه اول و رفع نگرانی والدین و دانش آموزان از بابت تنوع سوالات این درس ، در این قسمت چند سری از نمونه سوالات نوبت دوم پیام های آسمانی هفتم با جواب قرار گرفته است.

حتما بخوانید:  دانلود سوالات امتحان نهایی فلسفه انسانی دوازدهم دی ۱۴۰۱ + جواب

 

نمونه سوالات امتحانی پیام های آسمانی هفتم نوبت دوم
سوالات درس پیام های آسمانی هفتم (سری 1 )
سوالات درس پیام های آسمانی هفتم (سری 2 )
سوالات درس پیام های آسمانی هفتم (سری 3 )
سوالات درس پیام های آسمانی هفتم (سری 4 )

منبع:مشاور تحصیلی هیوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *